Przekaz społeczny to dowolna sytuacja komunikacyjna, w której uczestniczymy jako nadawca lub odbiorca. Każda z form wypowiedzi typu: publikacja tekstu, emisja komunikatu bądź audycji, kampania reklamowa, prezentacja sceniczna, a nawet samo przebywanie w miejscu publicznym, jest przekazem o niezwykle dużym ładunku treści i emocji, który silnie oddziałuje na odbiorcę.
+Zawróceni.pl
Administrator2018-12-17T12:19:16+00:00Inicjatywa „Zawroceni.pl“ edycja I. jest jednym z projektów realizowanych przez Fundację „Vide et Crede“ im. św. Jana Pawła II. Pomysł na przeprowadzenie ogólnopolskiej akcji propagującej czytanie Pisma Świętego narodził się w 2014 r. podczas spotkania członków Fundacji „Vide et Crede“ oraz Fundacji „Rozwój” zajmującej się promocją czytelnictwa, organizatorem ogólnopolskiej akcji: „Zaczytani”.
#DarDlaAleppo
Administrator2018-12-17T12:19:27+00:00„Dar dla Aleppo” to inicjatywa zapoczątkowana przez kościoły chrześcijańskie Dolnego Śląska, mająca na celu pomoc zniszczonemu działaniami wojennymi Aleppo. Celem jest zebranie funduszy, które pokryją koszt remontu oddziału szpitalnego zbombardowanej placówki i wyposażenia go w sprzęt medyczny. Do akcji zainicjowanej przez abp. Józefa Kupnego, metropolitę wrocławskiego, chcemy zaprosić ludzi dobrej woli z całego Dolnego Śląska.
Aplikacja Mobilna Pismo Święte
Administrator2018-12-17T12:19:55+00:00Bezpłatna aplikacja z tekstem Pisma Świętego Biblii Tysiąclecia. Umożliwia ona czytanie Pisma Świętego w dowolny sposób – ciągły lub wybranymi fragmentami, w czym dodatkowo pomaga opcja dodawania do ulubionych czy zaznaczania wersów markerem.
Międzynarodowy Festiwał Filmów Niepokalanów
Administrator2018-12-17T12:20:04+00:00Festiwal ten ma długoletnią tradycję, która nierozerwalnie jest związana z postacią św. o. Maksymiliana Kolbe. I to właśnie w poszanowaniu historii i długoletniego doświadczenia OO. Franciszkanów, już wkrótce rozpocznie się we Wrocławiu kolejna edycja tego wydarzenia.
Ewangelizacja Wizualna
Administrator2018-12-17T12:20:17+00:00Reklamy zewnętrzne (bilbordy) funkcjonują w polskiej przestrzeni publicznej już od ponad 20 lat i oprócz prasy, radia, telewizji czy internetu są zaliczane do podstawowych nośników reklamowo- informacyjnych w branży medialnej.